Pozdrav,izvinjavam se na dužini teksta,moram da dam čitav kontekst i objasnim fenomen tzv. ,,nezavisnih medija’’ N1,Nove S,Danasa,Vremena...ovako to ja vidim.
Od prvog dana svog postojanja mediji ,,United group’’ su stubovi Vučićevog režima,oni zatvaraju čitavu konstrukciju medijskog imaginarijuma koji je stvoren kako bi se Vučiću čistio put,to je medijski dualizam u kome su na jednoj strani režimski psi(informer,Pink,Telegraf,Marić...),na drugoj ,,N1’’ sa svojim derivatima(Nova s,Danas,Vreme...)Ovi ,,opozicioni’’ mediji funkcionišu u sadejstvu sa nizom kvazi organizacija,što NVO,što režimskih...Zadatak im je isti,oni su dve strane istog novčića,nadopunjavaju se,ali se naivnim ljudima čini da su na potpuno suprotnim stranama.Oni rade za istog gazdu.
Ovakvu podmuklu igru CIA plasira u okupiranim zemljama u kojima nije moguće ubediti stanovništvo u dobronamernost NATO pakta,Amerike,EU...Medijski stratezi Zapada su procenili da je okupacija KIM  crvena linija,da je srpski nacionalni etnos trajno izgubljen devedesetih kada nas je ta medijska mašina satanizovala kao zveri...Takođe,nakon 2000.godine oni nastavljaju izrazito antisrpsku politiku,pre svega kroz podršku hibridnim nacijama u okruženju čije je identitetski temelj srbomržnja,a ratovi devedesetih temelji nacionalnih identiteta i mitova (Srebrenica,Oluja...).Dakle,u slučaju Srbije je bitno samo oposliti,odraditi posao za Zapad,pomoći postavljenom vladaru da to uradi,niko se ni ne trudi da ubedi mase u tzv. ,,evropske vrednosti’’,čak naprotiv,režimskim medijima se dozvoljva raspirivanje mržnje prema Zapadu i plasiranje tzv.pećinske rusopatofilije…
Nakon što je Zapad odlučio da zameni istrošenog Tadića 2012.godine,Vučić na talasu hapšenja Miškovića vrši veleizdaju kroz ,,Briselski sporazum’’,praktično predaje sever KIM Albancima.Tadić nije imao potencijala da to uradi,mase su ga doživljavale kao izdajnika ,to je samo mogao bivši radikal,vatreni nacionalista i šovinista Vučić,neko za koga veruju mase da je Aca Srbin.
Tada na scenu stupa ,,United Group’’ i ,,N1’’.U Beograd dolazi Dejvid Petreus i dogovara sa Vučićem osnivanje ,,N1’’ televizije.D.Petreus je bio zapovednik američke vojske tokom okupacije Avganistana i Iraka,zapovednik ratova koji su građeni na monstruoznim lažima i koji su odveli milione ljudi u grob.Petreus je bio i direktor CIA do 2012.godine.Bitno je napomenuti da je ,,N1’’ praktično ekspozitura CNN na Balkanu.Upravo je CNN bio glavni šraf propagande devedesetih protiv Srba,ali i laži o ratu u Iraku i Libiji.Zaštitno lice CNN je čuvena K. Amanpur,ona je gradila svoje ime u Bosni na satanizaciji Srba.Sada,kada znamo ko stoji iza ove televizije sledi logično pitanje:koji je motiv takvih monstruma da otvaraju televiziju u Srbiji,da li ih zaista brine korupcija u Srbiji ili samo nastavljaju svoju demonsku aktivnost prema Srbiji kroz ,,N1’’?Dakle,nastaje televizija koja je sponzorisana spolja,koja ne živi od gledanosti i marketinga isto koliko i ,,Informer’’,više nego neobične vlasničke strukture,prijavljena u Luksemburgu i emituje samo politički program.Ko upumpava novac u to,koji je njegov motiv?
Moje mišljenje je da je temeljni cilj  čišćenje puta Vučiću,Vučića učiniti nedodirljivim i stabilnim.Odjednom ,,N1’’ postaje glavni opozicioni mediji,a pojedininim novinarima ove televizije biva sve dozvoljeno što drugima nije…
Moji zaključci su sledeći:

1.
Ove televizije ne rade na njegovom rušenju, već na očuvanju sistema kroz iluziju opozicije. To je sistem koji u svakom trenutku treba da isporuči Zapadu ono što je potrebno.Napadaju ga iz uglova koji mu ne štete,sve čine da ne dođe do adekvatne političke artikulacije nezadovoljnih,ovo je ključ svega.Umesto podrške novim, nekorumpiranim političkim akterima, stalno promovišu likove koji su omraženi u narodu,sive ličnosti bez harizme koje nemaju nikakve šanse da ugroze Vučića.Glavni lik ovog cirkusa je Đilas,tajkun,multimilioner,omražen u narodu,istrošen u svakom smislu.Njega za glavnog opozicionara promovišu i Vučićevi mediji,ali i  ,,United group’’ mediji.
Pored njega godinama unazad su  promovisali ljude poput Jankovića(misteriozno ubistvo u stanu prijatelja,harizma 0), Mariniku(sto stranaka promenila,autošovinista), Lutovca(bled,neubedljiv), Milivojevića(otporaš,neubedljiv,vreme ga pregazilo), Aleksića(prevarant,bez harizme,bio u koaliciji sa SNS-om u Trsteniku i hvalio Vučića),Savo Manojlović(doktor koji ne zna padeže,pojavio se odjednom,projekat službe,bez harizme,parazitira na budžetu),Miloš Jovanović(harizma nula,muljator,blizak SNS-u godinama),Sergej Trifunović(narkoman,autošovinista,razbio bojkot,SNS mu skupljao potpise),Pavle Grbović(nije vredan ni komentara), Zelenović(prevarant,NATO lobista,razbio bojkot),Miketić(snimili ga sa prostitutkom i drogom)… svi oni su istrošeni politički akteri, laki za medijsku diskreditaciju.
2.
Ciljano ga ,,napadaju’’ narativima koje ne podržava većina naroda,to mu omogućava da se predstavi kao Aca Srbin godinama među svojim glasačkim krdom. Vučićevi tabloidi koriste ove napade da uveravaju narod da je opozicija izdajnička,da mrzi Srbiju i radi za strane interese.Na ovaj način drže Vučićevo glasačko telo na okupu,utvrđuju ga. Tako se deo naroda ne vezuje za autentičnu opoziciju, već se okuplja oko Vučića kao „manjeg zla“.
Sa druge strane, na ovaj način se Vučiću omogućava da izdaje nacionalne interese bez problema,ne gubi na popularnosti,ostaje Aca Srbin.Ove napade izvode putem svojih analitičara i  kolumnista (B.Lukić,Vidojković,Kulačin,T.Pančić...) koji su ekstremni ili umereni autošovinisti,i kroz svoj kvazi dokumentarani program.Bitno je napomenuti da ovi ljudi nisu anacionalni u pravom smislu te reči,ovo su karikature koje stoje na strani narativa nacionalizama okolnih neprijateljskih naroda čija je stub identiteta srbomržnja.
Tako se npr.tokom čitave 2021.godine emituje serijal ,,Junaci doba zlog’’,serijal u kome mnogima nije najveći greh služenje Vučiću i korupcija,već to što ne priznaju genocid u Srebrenici,što govore da je sud u Hagu nepravedan,što javno govore da Kosovo ne treba priznati.Šapiću je npr.najveći greh što se slikao sam ,,ratnim zločincem’’ Veselinom Šlkivančaninom,LjiLjani Smajilović što je izdala rodu Bosnu i govori da je sud u Hagu farsa,a Miloradu Dodiku što javno govori da Srebrenica nije genocid…
 Takođe,za izbore krajem 2023.godine,u decembru,Vučiću se nabacuje loptica ,,dokumentrcem’’ koji se zove ,,Ja Aleksandar:državni gambit’’,samo nekoliko nedelja pre izbora u Beogradu za koje se verovalo da gubi.Ovaj film iznenada izlazi iako je pre nekoliko godina već snimljen ,,Vladalac’’.U filmu se Vučić optužuje da je ekstremni nacionalista,neko ko pravi veliku Srbiju,a glavni sagovornik je Dubravka Stojanović-najekstremniji autošovinista među istoričarima u Srbiji.Takođe,među sagovornicima su  neki Francuz i Nemac,ljudi koji su zagovarali bombardovanje Srbije 1999.godine.Ovakvih primera je mnogo.Pustite ove ,,dokumentarce’’ prosečnom stanovniku Srbije i videćete kakav efekat stvaraju,da li slabe Vučića ili utvrđuju njegovo glasačko telo...Interesantno,večinu ovih ,,dokumentaraca’’ uređuje produkcija JSP,njen vlasnik je Jovana Polić.Ova produkcija ima i svoj ogranak koji istražuje raspoloženje javnog mnjenja.Oni su autori lažnih istraživanja u kojima redovno daju Đilasu desetak procenata više… 
3. Umesto da fokus bude na nacionalnom interesu, ekonomskoj politici i suverenitetu, ove televizije forsiraju veštačke podele – između građanske i nacionalne Srbije, između liberala i konzervativaca, između Evrope i ,,primitivizma". Cilj je da narod bude stalno zauzet međusobnim sukobima, umesto da se ujedini protiv Vučića.Ovo rade u sadejstvu sa režimskim medijima.
4.Njihova borba protiv korupcije je samo kupovina opozicione javnoste koja se zatim navodi na pogrešan put,na pogrešno pojilo,na jalovu političku artikulaciju.Generalno,pitanje korupcije I kriminala je samo instrument šire manipulacije za ove medije,baš ih briga u kakvom je stanju društvo.Tako npr. nakon kupovine ,,Telekoma’’ prava engleske lige ovi mediji bruje o zloupotrebi,o tome kako se novac svih građana baca na gluposti,kako je to preplaćeno…Međutim,kada Telekom daje sumanutu sumu pre nekoliko meseci za prava prenosa ,,Sport kluba’’ Šolaku,tada nećete čuti niti jednu reč kritike,iako je reč o većoj malverzaciji I krađi.
5. Kadrovska politika je zanimljiva…Zaštitna lica ovih televizija su bili sledeći novinari:Minja Miletić(sa Pinka prešla na N1,zatim na Vučićev Euronews,žena Branka Prostrana,jednog od najvećih Vučićevih tajkuna i predsednika opšine Zemun),Maja Japundža Nikolić(sa režimskog RTS-a prešla na opozicionu Novu S,zatim se vratila na režimski Blic, kućni prijatelj porodice Vučić ,A.Vučičić je krstio njeno dete),Nataša Miljković,Verica Bradić,Ivan Ivanović,Jelena Obućina,Kesić…Oni se tranferišu godinama,samo menjaju strane,kao u fudbalu prelazni rokovi.Jasno je da ih vezuje samo interes…
[bookmark: _Hlk193880513]Takođe,ove televizije među svojim novinarima i gostima imaju nekoliko ekstremista(Ana Lalić,Željko Veljković,Vanja Đurić,Dinko,Mila Pajić…) koji redovno završavaju na naslovnim stranama režimskih medija,oni nakon svojih šokantnih izjava nastavljaju da rade na ,,opozicionim medijima’’bez bilo kakvih sankcija,bilo od svojih kuća u kojima rade,bilo od strane državnih organa gonjenja.Tako npr. Ana Lalić(novinarka ,,Nove S’’) poziva na stvaranje nacije Vojvođana i separatizam,režimski mediji je koriste godinama,ali ona ne završava u zatvoru. Šta mislite,kako bi završio novinar npr. u Francuskoj koji zagovara ideju da Korzika bude država,ideju po kojoj treba stvarati naciju Korzikanaca,da li bi mogao da nastavi da se bavi tim poslom,da li bi bio uhapšen?Šta mislite,šta bi se dogodilo sa novinarom izraelskih medija koji bi odlazio na skupove na kojima se bacaju pošalice na račun Holokausta,i na kojima se govori  da neko ima lepo ime Hajnrih,kao Hajnrih Himler(Kesić,Lalić i Dinko u Dubrovniku)?
6.Takođe,Dragan Šolak sve vreme ,,rata’’ aktivno poslovno sarađuje sa režimskim medijima,odnosno Telekom i SBB,razmenjuju milione evra,o ovome nam svedoči Ivan Ivanović kod Dikića,opisuje čitavu šemu saradnje,kako npr.Mitrović sarađuje sa Šolakom. 

U pogledu dobrih namera prema Srbima indikativne uređivačke politike ogranaka ,,N1’’ u Zagrebu i Sarajevu.Te televizije su otvorene za najradikalnije stavove njihovih nacionalizama,otvoreno se slavi ,,Oluja’’,muslimani te televizije koriste za plasiranje svojih ratnih laži o Markalama,o zlim Srbima,o Srebrenici.
Setimo se da su ovi mediji aktivno sabotirali bojkot izbora,da su promovisali Vučićeve lažne liste,npr. listu Gordane Čomić,listu akdemika Teodorovića.
U međuvremenu,svako ko se nađe ,,između ove dve vatre’’ biva obrisan kao gumicom.Primeri Srđana Škora,Darka Mitrovića  i Cvijetima Milivojevića to potvrđuju... Jasno je da postoji sinhronizacija Vučićevih i Šolakovih medija.Rezultat njihove borbe je činjenica da jedan čovek vlada preko 12 godina.Šarović je ovo namirisao,ovu spregu,ovaj dualizam,zato pokušavaju da ga ignorišu.Oni su pokušali i ovaj protest da razbiju,pokušali su sa Dinkom,Milom,Nikolom Ristićem i sličnima u početku...Sada je to previše naraslo,nemaju tu opciju više,bilo bi previše očigledno,studenti su se ogradili od tih karikatura...Jedina opcija im je sada da pokušaju da forsiraju lažnu opoziciju,da sinhronizovano pokušaju da ih ubace,da prate neke njihove jalove akcije na terenu...to treba očekivati...Eto,ovo su moja zapažanja,nekoga ko ne prati redovno ove medije,mogu da zamislim šta bi sve napisao neko ko ozbiljnije prati rad tih medija...
Sinhronizovano deluju sa režimskim medijima i lažnom opozicijom.Režimski mediji su tema za sebe,posebno je zanimljiv fenomen rusopatofilije,odnosno veličanja Putina...Novi svet se navodno rađa,Putin pobeđuje zli Zapad,pričekajte još malo,sloboda je blizu,ništa ne dirajte Vučića,pasivizujte se,sloboda je blizu... POZZ






